ANSWERING YOUR QUESTIONS//Q+A

Hi guys!

So, last Tuesday, I asked you to kindly send questions you’d like to get answered. And now, I’m here to answer them all! It was so much fun responding to all of your awesome questions, and I’m sure you’re ready for those answers…

So, without further ado, let’s get into it!

Questions from @Wellgoread:

What is your favorite of the latest fashions?

I probably need to work on this, but I’m not very up-to-date with the latest fashions. I did notice though that scrunchies worn on the wrist are making a come back and I think they’re cute. Other than that, I guess I really don’t know the answer to this question. Hehe Sorry πŸ˜‘

I’m trying to be a VSCO girl 😎

What are your goals for your blog, if you have any?

Oh I definitely have goals for my blog! One that I’m working on is reaching 100 followers. Then I might upgrade from the free site, so I can add my own designs and such. After that though, I’ll probably need some new goals. XD

What is your favorite fictional book?

My favorite fictional book has got to be “To Kill a Mockingbird” by Harper Lee

Have you ever been injured?

Ya know, now that I think about it, I don’t think I’ve ever been injured. That is, if injured means broken bones or stitches.

What is your favorite subject in school?

Hands down Health class.

Favorite beverage on cold days?

Hot chocolate!

Are you a hot or a cold person?

Definitely hot person πŸ™‚

Questions from @kaelynslife:

Do you have a favorite book series?

I love to read, but I don’t read too many series. If I did have one, however; it’d probably be “Diary of a Wimpy Kid.” I know, that’s probably not the best choice, but I do read plenty of sensible books as well! πŸ˜›

How many siblings do you have?

I have 2 brothers. One older, one younger. #middlechild

Do you have any pets?

No, but I wish I did!

Are you close to your grandparents?

Yeah, I am

Do you like chocalate?

Of course I do! Like, who doesn’t?

What is your favorite snack food?

That has got to be yogurt pretzels. And btw, anyone reading who hasn’t tried them. GO GET SOME NOW!!! LOL XD

Favorite animal?

I don’t really have a favorite animal right now, but when I was younger it used to be horses.

Do you like cookies?

Yep! With a passion! Especially oatmeal and raisin!

What was your favorite childhood TV show?

Hmmm good question! I had a few, but some that would make the top 2 are Dora the explorer, and the Fresh beats.I was young, don’t judge me XD

Questions from @Cicisdelucks:

How is homeschooling life?

Homeschooling life is so much fun! Even though it’s a LOT of work, I’m so grateful for this opportunity I have to learn at home! Like, whoever made this up was a genius.

When did you become a Christian?

I guess one could say I’ve always been a Christian since I’ve been in church my whole life, but I REALLY became a Christian when I received the gift of the Holy Ghost speaking in tongues when I was about 6 years old. Then I was baptized in Jesus’ name! #beapostolic

Question from @Haileycreates:

What are 2 of your favorite colors?

2 of my favorite colors are pink and turquoise! Probably the same as a lot of other teen girls as well hehe.

Questions from @Middlemary:

How were you inspired to blog?

I was inspired to blog by my mom! A couple years ago I had loved (and still do) taking pictures of things. She herself was a blogger, so she suggested it to me. And, here I am!

Did you design your blog yourself? If not, who did? And would you re-do it?

My mom and dad helped me design my blog. Also, Ariana @arianasarchvies helped with my blog button! No, I don’t think I’d re-do it right now.

What is the weirdest thing you ever ate?

Hmm… I think it’d have to be liver or kidney. Don’t try it guys, please.

Do you have any tips for a new blogger?

I’m a fairly new blogger myself, but my advice would be to be consistent! (I too need to follow this advice hehe)

What holiday do you despise?

I despise Halloween. All the darkness and evil portrayed as fun is one of the reasons I hate it.

Which shirt of yours is your favorite?

It’d have to be…

…this one!

Dream Car?

Definitely a Mercedes Benz!

Congratulations guys! You have reached the end of this Q+A!! Thank you so so so much for all those questions! I had an absolute blast answering them. If you enjoyed this post, be sure to like, and comment what your favorite question was! (yes, it can be your own haha) Also, if you haven’t already, be sure to subscribe to this blog for more posts like these. I think that’s all I have to say for today so until Thursday (I’ll do my best to post then), stay smart!πŸ˜ŽπŸ‘Œ

11 thoughts on “ANSWERING YOUR QUESTIONS//Q+A

  1. Hey Kenechi! Yay!!! Another scrunchie lover! Oh wow, that a lot of β€˜em! Yeah, liver’s not so great. IKR, Halloween is… not so good. I love those other holidays too! Thanks for reading ❀️

  2. Hullo! Love your answers, hehe. Ah YES, I loooove scrunchies so much! I just bought a 40 pack of them. XD I’ve had liver plenty of times… yeah, it’s not the greatest. O.o I hate Halloween! Ugh. That’s the only holiday I hate because all the other main ones (besides Valentine’s Day and New Year) are based on the Lord. Thanksgiving, Christmas, Easter… I love ’em. πŸ™‚

  3. Heyy of course I did! 😜 Oh that’s absolutely no problem! Aw thanks so much! Wow, seems like we have a lot in common!πŸ˜‰β€οΈ

  4. Yay! You answered my questions, woohooπŸ™ŒπŸ‘lol. Also, thank you for shouting out & acknowledging the bloggers who sent you those questions, I really appreciate it (and I’m sure the other bloggers do as well)😊 that was really nice of you, Lizzy. Great Q&A post, I love it☺ keep up the great work!
    P.S. I LOVE chocolate too! Haha and I’m also the middle child (I too have 1 older & 1 younger brother). I’m a hot person as well, I love the heat! Lastly, my fav color is Pink too!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s